Wat vind jij een geslaagde crowdfundcampagne?

Wat vind jij een geslaagde crowdfundcampagne?

15KM begeleidt ondernemers ook naar geslaagde financiering van hun bedrijf. Crowdfunding, bijvoorbeeld via Kickstarter, is dan een van de opties. Wat vind jij een geslaagde campagne en waarom?

Tegen onze ondernemers zeggen we altijd: ga zo vroeg en snel mogelijk na wat je potentiële klanten van je product of dienst vinden. Marktvalidatie noemen we het, zeer belangrijk voor starters en ook voor groeiers. Testen wat ‘de markt’ van iets vindt, kunnen we ook toepassen op crowdfunding: ga vooraf na wat je mogelijke funders belangrijk vinden.

Aan jou daarom de vraag: wat zijn voor jou de do’s and don’ts van crowdfundcampagnes en wanneer is voor jou een campagne geslaagd?
Met jouw reactie kunnen onze ondernemers (en wij dus ook) aan de slag! Mail je reactie naar Ondernemerschap@15KM.nl en wij geven je ervaring/mening door aan onze starters en groeiers.

Ondernemen doe je samen!



Ga hier naar de website van 15KM