Direct Research voor online marktonderzoek

Direct Research voor online marktonderzoek

Direct Research is al sinds 2005 specialist op het gebied van online marktonderzoek. Van een eenvoudige test van advertenties tot uitgebreide imago- of tevredenheidsonderzoeken. Voor nieuwe producten en diensten heeft DirectResearch een whitepaper opgesteld. Hierin kunt u lezen hoe onderzoek uitgevoerd wordt naar marktpotentieel, product testing, pricing research en productevaluaties.

Alle onderzoeken van DirectResearch worden uitgevoerd met een representatief consumentenpanel (het EUpanel) of uw eigen e-mailbestand. Kwalitatief of kwantitatief? DirectResearch is gespecialiseerd in alle vormen van online marktonderzoek!
Natuurlijk hebben we onze samenwerkpartner Direct Research voorgedragen als hét bureau voor marktonderzoek 2017 bij de MOawards, zie hier.

Direct Research is specialised in online market research. For example (pre)testing of marketing activities or brand and satisfaction survey. For (international) startups and growing business the online market research by Direct Research gives answers to several questions, like:

  • 'I have a business idea. I haven't figured it all out yet but I like to check it out' (exploration)
  •  'I develop my business idea to a concrete product or service. Can this be a succesful business case?' (validation)
  • 'I am almost ready for launch. But how impactful will my marcom campaign be?' (preparation)
  • 'My idea is finally on the market! How impactful is my marcom campaign and how satisfied are my customers?' (launching)

 

Meer informatie/ More information
Zie hier voor meer informatie over Direct Research. Neem contact op met Ronald Steenhoek via ronald.steenhoek@directresearch.nl of 06-41372595.
See here for more information about Direct Research or contact Ronald Steenhoek (research director): ronald.steenhoek@directresearch.nl or +31 6 41372595.



Ga hier naar de 15KM-website